Skip to main content
  1. Teenuse tingimuste kehtivus

1.1 Teenuse tingimused kehtivad kesktolmuimeja.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Beam Baltic OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad kesktolmuimeja.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

1.3 Veebipood kesktolmuimeja.ee jätab endale õiguse teha tingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel kesktolmuimeja.ee ja jõustuvad nende avaldamise hetkest. Kui tellimus on esitatud enne tingimuste avaldamist, kohaldatakse omavahelises õigussuhtes tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.

1.4 Kesktolmuimeja.ee on teenuse osutajale kuuluv domeen ja kaubamärk.

  1. Hinnainfo

2.1 Kõik veebipoes kesktolmuimeja.ee müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ning sisaldavad käibemaksu.

2.2 Kõik e-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes.

2.3 Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (5 päeva pärast tellimuse vormistamist).

2.4 Kui tellimus on esitatud enne tellimistingimuste või hindade muutmist, siis kohaldatakse Tarbija ja Veebipoe vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimused.

2.5 Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi.

  1. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1 Lisage soovitud tooted ostukorvi vajutades toote lehel – Lisa korvi

3.2 Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis – Vaata ostukorvi.

3.3 Ostukorvis olevate toodete arvu saab muuta. Samuti võite muuta toote tellitavat kogust. Tehtud muudatuse kinnitamiseks vajutage – Uuenda ostukorv.

3.4 Valige kauba kättesaamise/saatmise viis etteantud valikust peale mida vajutage – Mine maksma.

3.5 Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad.

3.6 Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

3.7 Valige endale sobiv makseviis (kirjeldatud punktis 4).

3.8 Kinnitage tutvumine müügitingimustega ja vajutage – Esita tellimus.

3.9 Samuti saadetakse Tarbijale e-kirjaga Tellimuse kinnitus, mis sisaldab tellitud tooteid ja nende koguseid.

3.10 Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (nt E−R 9.00−17.00).

  1. Tasumine

4.1 Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale meelepärane makseviis.

4.2 Toodete eest on võimalik tasuda

4.2.1 Eesti pangalinkidega (LHV Pank, Swedbank, SEB, Luminor, Coop Pank, Pocopay)

4.2.2 Arvega tasumisel valida Arve alusel, mille järel saadetakse Tarbijale tema poolt edastatud e-posti aadressile arve tasumiseks pangaülekandega.

4.3 Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab pangalingi maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

4.4 Pangalingiga teostatud makse toimub väljaspool e-poe keskkonda Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas. Veebipoel puudub ligipääs kliendi panga andmetele.

4.5 Tellimus tühistatakse juhul, kui ostusumma ei ole 5 päeva jooksul laekunud.

  1. Müügilepingu jõustumine

5.1 Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Müügilepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

5.2 Tellimused, mille eest ei ole tasutud, tühistatakse 5 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

  1. Kaupade tarne

6.1 Peale Lepingu jõustumist vastavalt Tingimuste punktile 5.1 komplekteerib veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks Eesti piires üle ettevõtte logistikapartneritele.

6.2 Kesktolmuimeja.ee veebilehel näidatud toote kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.

6.3 Toodete eestikeelse kasutusinfo ja muud toote juurde kuuluvad dokumendid edastatakse kliendile elektrooniliselt või on kliendile kättesaadavad kesktolmuimeja.ee lehel.

6.4 Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.

6.5 Juhul, kui Tarbija poolt tellitud toodet ei ole laos ning on ilmne, et toote kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Veebipood ei vastuta, teatab Veebipood sellest Tarbijat Tarbija poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või elektronposti teel 3 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest vastavalt Tingimuste punktile 5.1 ning ühtlasi annab teada uue tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja.

6.6 Tarneviisid:

  • Tulen ise järgi Tartu lattu (Aardla 25E) – Veebipood lepib Tarbijaga kokku täpse kellaaja, millal Tarbija saab kaubale lattu järele tulla. Teenus Tarbijale tasuta.
  • JetExpress kuller – Veebipood annab kauba edasi transpordi korraldajale (Jet Express) 3 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest. Transpordiaeg Tarbijani 1-2 tööpäeva mandri Eestis, 2-3 tööpäeva saartele. Maksimaalne tarneaeg 5 tööpäeva. Teenuse maksumus 7 eur (km-ga).
  • Saatmine Omniva pakiautomaati – Veebipood edastab toote 1-2 tööpäeva jooksul Omniva pakiautomaati/kullerile. Transpordiaeg Tarbija poolt valitud pakiautomaati vastavalt Omniva pakiautomaadist pakiautomaati saatmise tingimustele – https://www.omniva.ee/era/pakk/tarneajad. Maksimaalne tarneaeg 5 tööpäeva. Teenus Tarbijale tasuta kui ost on üle 50 euro. Alla 50 eurose ostu puhul teenuse maksumus 3 eur (km-ga).

6.7 Veebipood jätab endale õiguse teha tarneviisides muudatusi olles nendes eelnevalt kokku leppinud Tarbijaga.

  1. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

7.1 Tarbijal on õigus peale toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist, oma tellimus tühistada, saates Veebipoe e-poe elektronposti aadressile taavi.tuur@beambaltic.com vastavasisulise teate koos tellimuse numbri ning oma panga arvelduskonto numbriga.

7.2 Peale toodete kättesaamist on Tarbijal 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Kui ostetud kaup Tarbijale mingil põhjusel ei sobi, siis on võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada või vahetada välja mõne muu toote vastu, saates Veebipoe e-poe aadressile taavi.tuur@beambaltic.com vastavasisulise teate koos tellimuse numbri, oma panga arvelduskonto numbri ning sobivaima transpordiviisiga Veebipoele. Toote tagastamisel kannab klient Veebipoele saatmisega seotud kulutused.

7.3 Tellimuse tühistamisel punktis 7.1 sätestatud juhul või tellimusest taganemise korral punktis 7.2 sätestatud juhul tagastatakse Tarbijale ostu eest tasutud summa millest Tarbija kannab toote tagasi saatmisega seotud kulutused. Veebipood kannab raha tagastatud toote eest tagasi Tarbija arveldusarvele hiljemalt 30 päeva jooksul alates taganemisteate jõudmisest Veebipoeni, eeldusel, et Tarbija on sama tähtaja jooksul kauba tagastanud, v.a käesolevate tingimuste punktis 7.4 ja 7.5 sätestatud juhtudel.

7.4 Tagastatav toode peab olema komplektne (olema tootepakendis ja sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, loetakse need tooted üheks tooteks ja tagastada ühtsena.

7.5 Kui tagastatav toode (ja toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud Veebipoe poolt, ning toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on Veebipoel õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Tarbijale tagastamisele kuuluvast summast. Tasaarvestamiseks saadab Veebipood Tarbijale tasaarvestamise avalduse Tarbija poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui Tarbija ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Tarbijal õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Tarbija ja Veebipoe vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

7.6 Veebipood kannab kauba tagasisaatmise kulud juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta tellimuses olevale tootele.

7.7 Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes ulatuses, mis annab sellest võimalikult kiire ülevaate.

  1. Vääramatu jõud

8.1 Veebipood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

  1. Garantii ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

9.1 Veebipood vastutab Toote nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul (eraisikutele, firmadele 6 kuud) arvates Toote ostukuupäevast Tarbijale üleandmisest juhul, kui need on konstruktsiooni, tootmis- ja materjalidefektid. Pretensioon tuleb esitada kirjalikult. Pretensiooni esitamise õiguse periood hakkab kehtima Toote ostukuupäevast. Garantii aluseks on ostu tõendav arve.

9.2 Tootel puuduse ilmnemisel peab Tarbija koheselt lõpetama toote kasutamise ja teavitama Veebipoodi tekkinud puudusest.

9.3 Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile taavi.tuur@beambaltic.com pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

9.4 Veebipood ei vastuta Tarbija süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustumise eest, defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel, toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

9.5 Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood ja Tarbija omavahel kokku.

9.6 Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9.7 Tarbijal on õigus veebipoelt raha tagasi nõuda, kui veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub.

9.9 Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa Tarbija poolt antud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul, peale osapoolte kokkulepet.

  1. Muud tingimused

10.1 Kõiki Veebipoe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüptitud andmesidekanal makseteenuse pakkujaga tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Veebipoel puudub neile juurdepääs.

10.2 Kesktolmuimeja.ee toodud pildid on illustratiivse tähendusega.

10.3 Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab Veebipood endale õiguse loobuda müügist ning tagastada Tarbijale raha tema arvelduskontole 10 tööpäeva jooksul.

10.4 Veebipood jätab endale õiguse loobuda müügist kui tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 500 eurot maksev toode on müügis 50 euroga on tegemist ilmselge veaga. Sellest tulenevalt eeldab Veebipood, et Tarbija saab aru, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).

10.5 Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale Tarbija viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega võib Veebipoe toote infos esineda ebatäpsusi. Antud juhul Veebipood ei võta vastutust toote andmete õigsuses.

10.6 Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Tarbijal kui ka veebipoel õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse.

  1. Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted

11.1 Veebipood tagab ostja andmete sh. isikuandmete kaitse ja kasutamise privaatsuspoliitika tingimuste kohaselt ette nähtud korras. Tarbija kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja privaatsuspoliitika tingimustes sätestatust, on Veebipoel, Tarbija nõusolekuta, õigus töödelda andmeid (sealhulgas isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik Veebipoes kasutamiseks, müügilepingu täitmiseks või müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt Veebipoel eraldiseisva nõusolekuta õigus: saata Tarbijale e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh. teateid, mille saatmine on Veebipoe kasutajate turvalisuse huvides; säilitada ostjate paremaks teenindamiseks.